viernes, 15 de diciembre de 2006

CURSO DE INICIACION Ó MONTAÑISMO

O Curso de Montañismo e Escalada está enfocado hacia a escalada en rocha. Consistiría en aprender, repasar e fortalecer ideas, técnicas e recursos para practica-la escalada en rocha con maior seguridade e "soltura".
Realizaríase en fines de semana alternos durante dous meses, aproximadamente, as datas son:

  1. 10 de febreiro (Rocodromo)
  2. 24 de febreiro (Rocodromo)
  3. 10 de marzo (Xalo)
  4. 24 de marzo (Eume)

O prazo de inscripción está aberto e podedes inscribiros ou consultar calquera dúbida chamando ós teléfonos:

  • Luis: 605.883.270
  • Luis A.(Picholo): 657.996.831
  • Alberto: 649.686.164

É obligatorio estar en posesión da Licencia Federativa deMontaña do 2007, ben da modalidade A da M.G.D. ou da modalidade C da Mutua Sabadell.

  • Para soci@s é gratuita (pero hai que estar ó corrente do pago da cuota social)
  • Para soci@s colaboradores, é dicir, só federad@s 7€.
  • Non soci@s 10 €.

Tamén é importante te-la licencia para poder acceder ó rocódromo de Riazor, pois en caso de mal tempo faremos as prácticas nas súas instalacións. Para acceder ó rocódromo hai que pagar, no pabillón de deportes, na oficina da entrada, en horario laboral de luns a venres de 10.00 h. a 13.30 h., unha cuota mensual de pouco máis de 5 €, e co resgardo inscribirse na lista que teñen na ventanilla os bedeis.

A idea e que participe tanto a xente que está empezando como a xente con coñecementos para repasar técnicas, etc. e para colaborar na organización do mesmo...

Se estades interesados/as agradecemos que vaides comunicándonolo para ir facendo unha planificación máis detallada.

Saúdos a todo@s

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Yo me apunto, contad conmigo. Para todo. Ya me informareis de lo que hay que hacer.

Anónimo dijo...

home! contamos contigo para axudar a impartilo.

Anónimo dijo...

yo también mapunto
dePÚtamadre!!!

Anónimo dijo...

Y tu quien eres? Estaria bien que nos acostumbrasemos a poner el nombre. A que si.

Anónimo dijo...

dePÚtamadre

soyelenanokabrón

Anónimo dijo...

menos mal que facedes o curso, xa me tardaba e teño moito que aprender, mecajondiola!!! por non dicir que teño q aprendelo todo, ja!
Acabades de libraros porque tiña preparado un virus deses informáticos pa meteros a todos cando pincharais en calquer ventana da páxina JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

O ENANITOKABRON

Anónimo dijo...

E unha moi boa idea...
Porsuposto eu irei... E animo á xente a que se apunte, sobre todo que leva menos tempo ou que está menos posta (coma eu) en moitas tecnicas e asi poder "empaparnos da sabiduría e experiencia" que atesoran moitos dos membros do noso clube...
(PorFavor EnAnOkaBron... Identifíquese!!!!)

Anónimo dijo...

Eu tamén me apunto, e creo que aparecerá máis xente da autocreada "sección Vigo".

Anónimo dijo...

PARA PODER PARTICIPAR NO CURSILLO SON NECESARIOS DOUS REQUISITOS, SER MAIOR DE IDADE E TER FEITA A LICENCIA FEDERATIVA DE MONTAÑISMO DO 2007.
COMO A F.G.M. TARDA EN ENVIAR AS LICENCIAS CONSIDERAMOS QUE É MELLOR QUE O COMEZO DO CURSO SEXA A PRINCIPIOS DE FEBREIRO, POIS ASÍ TOD@S TEREMOS XA A LICENCIA.

Anónimo dijo...

Hola somos Victoria y César, de Santiago. A nosotros nos gustaría participar en la actividad, pero nos teneis que decir la fecha exacta, por que Victoria no podría el finde del 9 al 11 de febrero. si son 4 fines de semana, no hay problema, ya qu Victoria se perdería uno solamente. Si son 2 ó 1 finde semana, no nos traería cuenta. Es por eso que a ver si podéis concretar la fecha exacta y la duración del evento.
Por cierto, Alberto, te han llegado ya las licencias? Cómo nos las vas a hacer llegar, o nos las das cuando nos veamos? te gustan las películas de gladiadores? has visto alguna vez a un hombre desnudo? te gustaría verlo?
Un saludo

Anónimo dijo...

Yo tambien me apunto!!!!!A ver si trepamos algo de una vez!!!!!!

Anónimo dijo...

Yo tambien me apunto!!!!! ...a ver a un gladiador desnudo trepando de una vez!!!!!!
.
Cesar!, ya me contarás de que vai o conto... por cierto ya llegaron las licencias, te envié un correo, cuando llegan os envio a tod@s un e-mail y lo escribo en los comentarios de la información de las licencias del blog. Los que tengais dudas de como pillarlas llamarme y nos ponemos de acuerdo (649.68.61.64).
SALUDOS.
Alberto.

Anónimo dijo...

Bon día, eu tamén me apunto. De feito xa me tardaba... . Paréceme caralludo que vos animedes a organizar algo, xa que fai mogollón de falta e ademáis son as historias que fan que a xente se coñeza... hummm gladiadores desnudos...., e eu que pensaba que o monte era aburrido..., non haberá "surullios de conia"..., o non traballades este artículo...

veña a cuidarse e graciñas pola iniciativa.
o cuñado de pitxolo. un deles.

Anónimo dijo...

hola soy césar, nada, q victoria y yo nos apuntamos al rollo este y a lo q ocurra después.

al peo

Anónimo dijo...

Mi ma... Despois da primeira sesion do curso xa deixamos ó profe sen voz... Gracias Luisiño polas tuas tan boas explicacións!